5 nasvetov, kako do lepih las

do lepih las

Lasje so naš najlepši modni dodatek, a pot do lepih las, ki so močni in sijoči, se pogosto zdi misija nemogoče. Kako lasje izgledajo oziroma kakšna je njihova struktura, se moramo zahvaliti genom, vendar pa pomembno vlogo odigrajo tudi redna nega, uporaba kakovostnih izdelkov, pazljivost pri oblikovanju in pravilna prehrana. Lasje torej odražajo, kako z njimi ravnamo in kakšen je naš način življenja. Odkrijte 5 nasvetov za lep(š)e lase.

#1 Umivanje

Za umivanje las izberite šampon, ki ustreza vašemu tipu las in bodite pozorni, da ga vedno temeljito izperete, pri čemer ne uporabljajte prevroče vode. Zelo koristno je, da lase na koncu izperete še z mrzlo vodo. Ta bo poživila lasišče ter poskrbela za osvežitev in boljšo prekrvavitev, posledično pa bodo lasje bolj sijoči.

#2 Sušenje

Mokri lasje so zelo občutljivi, zato jih nikoli ne drgnite z brisačo, ampak jih vanjo samo ovijte. Po nekaj minutah jih nežno popivnajte. Če se le da, pustite, da se posušijo na zraku, če pa ne morete brez uporabe fena, lase prej zaščitite z negovalnim izdelkom. Podobno kot pri umivanju, tudi pri sušenju na koncu uporabite hladen zrak.

#3 Česanje

Česanje mokrih las je greh! Lase previdno razčešite, ko so že suhi, saj jih boste sicer poškodovali. Priporoča se, da jih dobro razčešete kar pred umivanjem. Začnite s konicami in se postopoma premakniti na korenine las.

#4 Prehrana

Lasje poškodujejo tudi številni zunanji dejavniki: sonce, veter, voda … Vse to vpliva na kakovost lasnih vlaken, lasje postanejo pusti in brez sijaja, lasne konice pa izsušene. Za odpravo teh škodljivih učinkov je poleg ustrezne nege nujna tudi uravnotežena prehrana, ki lasna vlakna hrani od znotraj in jim zagotavlja vsa potrebna hranila. Posegajte po beljakovinah in živilih, ki so bogata s cinkom, železom in vitamini skupine B.

Na prehodu letnih časov, ob povečanem izpadanju las, oziroma ko so lasje krhki in stanjšani, pa je priporočljivo narediti še kuro s prehranskimi dopolnili, ki bodo pripomogla na poti do lepih las. 

#5 Prehransko dopolnilo

Kljub skrbni negi lasje pogosto niso takšni, kot bi si želeli. Skrivnost je po navadi v pomanjkanju keratina, beljakovine, ki se nahaja v človeškem telesu in lasem, nohtom in koži daje strukturo, čvrstost in elastičnost. Keratinska vlakna tvorijo približno 90 % lasu, kar pomeni, da z vnosom keratina lahko znatno izboljšamo kakovost las. Priporoča se torej uživanje prehranskih dopolnil, ki vsebujejo keratin, cink in biotin.

Foto: Eva Blanco / iStock / Getty Images Plus via Getty Images