Nega nog: vodnik do mehkih in gladkih nog

by | 12. 04. 2021
Nega nog

Da vas nežno opomnimo: vaša koža se ne konča pri vratu. To pomeni, da je potrebno negovati celotno telo, ne le obraz in vrat. Poleg ostalih delov telesa je nega nog zelo pomembna, če želite, da bodo mehke in gladke. Zato smo pripravili vodnik nege nog.

#1 Noge pripravite na britje

Nega nog se začne pod tušem. V kopalnici ustvarite paro, kar je najbolj učinkovit korak pred pričetkom britja. Vročo vodo pustite teči vsaj 5 minut, da se ustvari para. To bo pomagalo, da se odprejo pore in se koža zmehča, zato bo med britjem in po njem manj razdražena. Pomemben je tudi piling, ki bo odstranil vse odmrle celice. Odmrle celice lahko namreč povzročijo tudi vraščene dlake. Izberite nežen piling, ki vsebuje glikolno kislino. Ker se na kolenih nabere največ odmrle kože, piling nekaj časa pustite na tem predelu, nato ga dobro zmasirajte in splahnite. Za britje uporabite peno, ki kožo hidrira, prav tako pa vam bo pomagala pri lepšem britju (tudi predelov, kot so gležnji in kolena).

#2 Izdatno nanesite losjon

Po britju je čas za nanos losjona, ki bo kožo dobro hidriral. Koža na nogah je lahko veliko bolj suha od kože na obrazu, zato je izdaten nanos takšnega izdelka nujen. Prav tako bodo noge po nanosu veliko mehkejše in bolj gladke. Izberite bogato kremo ali losjon s hialuronsko kislino. Trik pa se skriva v tem, kdaj izdelek nanesete. To je najbolje storiti takoj po tuširanju, ko je koža še vlažna, saj boste na ta način vlago zaklenili vanjo.

#3 Nanesite tudi zaščitni faktor

Tako kot to vsak dan (upamo) počnete na obrazu, je potrebno v toplejših dneh tudi na noge nanesti izdelek z zaščitnim faktorjem – seveda, če so izpostavljene soncu. Tako jih boste zaščitili pred škodljivimi sončnimi žarki in pred staranjem kože. Izberite vsaj zaščitni faktor 30 in ne pozabite na zadnji del nog, na prste ter nart.

 

Foto: Jacoblund / iStock / Getty Images Plus via Getty Images, PR