Prenovljena podoba modne znamke s.Oliver

by | 04. 05. 2021
s.oliver

Znamka s.Oliver nam je konec aprila predstavila svežo podobo in novo kampanjo, v kateri nagovarjajo vse, ki imajo radi modo, hkrati pa ne želijo, da bi moda narekovala njihova življenja. Prav obratno – moda se naj prilagaja našemu življenjskemu stilu. V oblačilih se želimo počutiti dobro, udobno in z njimi ustvariti svoj slog.

Nov slogan

Nov slogan znamke je s.OliverFashion for life in ne Life for fashion. V prevodu s.Oliver – Moda za življenje in ne Življenje za modo. Cilj prenove blagovne znamke , ki so jo ustvarili skupaj z agencijo Serviceplan Group, je ohranjanje visoke prepoznavnosti na trgu, relevantnost in jasen profil. Z novo podobo želijo osvojiti nove, urbane ciljne skupine.

Osvežitev modne znamke

Osvežitev znamke je celovita in posega na naslednja področja delovanja ter poslovanja: marketing, e-trgovino, družbene mreže, maloprodajo in veleprodajo.  Vizualna modernizacija identitete na zelo jasen in sodoben način vizualizira znamko v digitalnem prostoru. Novi logotip je moderniziran in dopolnjen s sloganom.

s.oliver kampanja

Levin Reyher, direktor marketinga s.Oliver je povedal: “Konsistentno se osredotočamo na življenja naših kupcev, saj se je vloga mode v naši družbi spremenila. Moda mora ljudem pomagati, jih podpreti, jim dati možnost, da izrazijo sebe in svoje ideje, a ne sme biti v prvem planu. Vemo, da ima naša ciljna skupina rada modo, ampak njihova življenja se ne vrtijo samo okoli nje. In to je dobro. Iz tega dejstva izhajamo. ”

Istočasno s prenovo znamke so pričeli z novo image kampanjo, katere slogan se glasi “Stil, ki pripoveduje tvojo zgodbo”. Novi s.Oliver je samozavesten, iskren in pozitiven. Prav tak, kot je njegov kupec.

Veliko investicij je bilo vloženih tudi v razvoj novih kolekcij ter materialov. Nove kolekcije izpolnjujejo visoke standarde kvalitete in niso vezane le na sezonske trende. Primerne so za vse življenjske situacije in cilj je, da se v njih dobro počutite. Najdete jih v s.Oliver trgovinah v Sloveniji in v spletni trgovini www.soliver.com.

 

Foto: PR