Globalno sodelovanje: MOËT & CHANDON X AMBUSH

by | 23. 02. 2021
MOËT & CHANDON X AMBUSH

Francoska šampanjska hiša Moët & Chandon je mednarodno modno oblikovalko Yoon povabila, da ustvari zasnovo za omejeno izdajo steklenice šampanjca Moët Impérial za dobrodelne namene. Nastalo je globalno sodelovanje Moët & Chandon X Ambush.

Hiša Moët & Chandon z veseljem naznanja svoje prvo globalno sodelovanje z inovativno ustvarjalko Yoon, za navdihujočo zasnovo izdelka. Partnerstvo Moët & Chandon x AMBUSH razkazuje prebojno ustvarjalnost umetnice Yoon in potrjuje željo hiše, da se poveže z duhom časa in se zavzame za vrednote, ki so blizu današnjim generacijam, obenem pa podpira dobrodelne podvige.

Vzhajajoča zvezda

S tem drznim korakom Moët & Chandon ustvarjalki Yoon iz Tokia, ki je vzhajajoča zvezda nove generacije inovativnih oblikovalcev, ponuja enkratno platformo, da k sodelovanju prinese svojo stvariteljsko vizijo in moderno čutnost. Hiša je izbrala soustanoviteljico in kreativno direktorico modne znamke AMBUSH, ker prepoznava njen pionirski duh kot »kršiteljico pravil«, ki ima hiši skupno globoko spoštovanje do dolgotrajnih tradicij spretnosti ter prenosa znanja in izkušenj, pa tudi obojestransko željo po uporabi sodobnega ustvarjanja za ohranjanje narave.

moet

Tradicija dobrodelnosti

V skladu s tradicijo dobrodelnosti, ki prispeva k njeni mogočnosti že od leta 1743, bo hiša Moët & Chandon podarila del dobička od prodaje omejene izdaje steklenic Moët & Chandon x AMBUSH mednarodni dobrodelni organizaciji World Land Trust, ki varuje ogrožene naravne habitate. Misija World Land Trust je podpirati lokalne partnerje za ohranjanje, kot je Fundación Jocotoco v Ekvadorju, pri prizadevanjih za ustavitev uničevanja ekosistemov in za varovanje habitatov, v katerih živijo redke in ogrožene vrste.

Ikonična steklenica

Partnerstvo med Moët & Chandon in Yoon je še posebej pomembno, saj bo ikonična steklenica Moët Impérial, ki je paradni šampanjec hiše, ustvarjen leta 1869, tokrat prvič v svojih 152 letih umetniško preoblikovana. Yoon, ki je v zasnovo vključila svojo minimalistično estetiko, je zlato grlo steklenice spremenila v globok odtenek črne in jo postavila v kontrast z novo reliefno nalepko v beli barvi, s čimer je ustvarila privlačen dizajn, ki spominja na »nepopisan list«, kot okno v prihodnost, polno možnosti za tiste, ki si upajo stopiti korak naprej.

moet ambush

Omejena izdaja

Omejena izdaja steklenice Moët Impérial v sodelovanju z Yoon je polnjena z vodilnim šampanjcem hiše, ki je znan po svežini in sadežnosti, zapeljivem okusu in elegantni zrelosti, ki so vsi razlikovalne značilnosti mešanic Moët & Chandon. Sestava je zasnovana, da izraža bogatost in raznovrstnost vinogradov regije Champagne, ter strukturirana tako, da v njej nekoliko prevladuje modri pinot, teksturo daje meunier, izpopolnjuje pa jo sveži chardonnay.

Ikonična steklenica Moët Impérial, ki je paradni šampanjec hiše, ustvarjen leta 1869, bo tokrat prvič v svojih 152 letih umetniško preoblikovana.

Foto: PR