S prehrano uspešno proti nespečnosti

by | 19. 05. 2021
proti nespečnosti

Moderen tempo življenja, stres in vremenske spremembe vse bolj vplivajo na naše težave s spanjem. Številni strokovnjaki pa poudarjajo, da je za kvaliteten spanec zelo pomembna prehrana. Z rednimi obroki in pravilno izbiro živil se lahko uspešno borite proti nespečnosti.

Za miren spanec je najpomembnejša večerja, zato v ta obrok vključite živila, bogata z ogljikovimi hidrati, ki vplivajo na večjo izločanje hormona serotonina. Dokazano je, da ta hormon pomirja in pomaga pri zmanjševanju stresa. Zato jedilnik obogatite z žitaricami, testeninami in polnozrnatim kruhom. Poleg ogljikovih hiratov pa je najbolje kombinirati piščančje meso, ribe, zeleno zelenjavo, gobe, tuno, banane …

Prav tako je pomembno, da čez dan jeste živila, bogata z vitamini B skupine. Vsebujejo jih grah, fižol, arašidi, pivski kvas, mleko, jajca, jetrca, krompir … Nujni so tudi minerali, predvsem kalcij in magnezij. Če vam primanjkuje omenjenih mineralov, se to kaže pri večji napetosti, utrujenosti in pogostih krčih.

Priporoča se tudi, da se v večernih urah izogibate napitkom, ki vsebujejo kofein (kavi in energijskim pijačam). Pred spanjem prav tako zmanjšajte vnos sladkarij, saj vplivajo na raven sladkorja v krvi, zaradi česar boste dlje časa budni. Ne jejte pa tudi začinjene, pekoče hrane. Če boste upoštevali vse te nasvete, boste hitro uspešni v boju proti nespečnosti.

Preberite tudi članek 3 nasveti strokovnjakov za dobro prebavo in močan imunski sistem.

Foto: Choreograph / Getty Images Plus via Getty Images