Zdrava živila, ki jih izberite za zajtrk

by | 30. 06. 2021
Zdrava živila

Zajtrk je najpomembnejši obrok dneva, zato bi zanj morali izbrati zdrava živila. Veliko pa je še vedno ljudi, ki zajtrk enostavno preskočijo, saj nimajo dovolj časa. Če ste tudi vi med temi ljudmi, vam svetujemo, da se te slabe navade znebite.

Zdrava živila za zajtrk:

1. Jajca

Jajca vsebujejo veliko beljakovin. Raziskave pa kažejo, da zajtrk, ki je bogat z beljakovinami, zmanjšuje potrebo po nezdravih obrokih kasneje tekom dneva. Beljakovine nam dajejo tudi daljši občutek sitosti in pomagajo pri vzdrževanju mišične mase.

2. Kava

V zmernih količinah in brez mleka ter sladkorja kava varuje srce in ščiti pred nekaj vrstami raka ter diabetesa tipa 2. Obenem pa vsebuje veliko antioksidantov.

3. Banane

Banane so kalorične in vsebujejo veliko škroba, zato so tudi na slabem glasu. Vseeno pa je to sadje bogato z vlakninami, vitaminom C in kalijem, ta kombinacija pa pomaga pri uravnavanju krvnega tlaka.

4. Grenivke

Grenivke in ostali agrumi prav tako vsebujejo veliko vitamina C, kalija in vlaknin. Raziskave so tudi pokazale, da grenivke pospešujejo hujšanje. V kombinaciji z drugim sadjem jih brez težav lahko uvrstimo v prvi jutranju obrok.

5. Ovsena kaša

Ovsena kaša daje občutek sitosti ter pomaga pri uravnavanju holesterola. Če ji dodate še banano, oreščke in gozdne sadeže, dobite popoln zajtrk in zdravo kombinacijo beljakovin, ogljikovih hidratov ter maščob.

 

Preverite tudi, katere so koristi pitja kokosove vode.

Foto: Arx0nt / Getty Images Plus via Getty Images