Zdravo hujšanje: 7 koristnih nasvetov

by | 04. 10. 2021
zdravo hujšanje

Ne dovolite, da vas zavedejo obljube o čarobni izgubi kilogramov iz nepreverjenih virov, ker so takšna priporočila lahko škodljiva za zdravje. Namesto hitrih in strogih diet izberite zelo preproste znanstveno preverjene nasvete, ki jih boste brez težav vključili v vsakodnevno rutino in prinesli bodo dolgoročne rezultate. Ključ do izgube kilogramov je zdravo hujšanje. 

Diete za hujšanje so eden izmed najbolj donosnih poslov. Na žalost pa nasveti, kako izgubiti kilograme, prinašajo večinoma le kup nesmislov in nepotrebnega stresa – kot je npr. ta, da se je treba odpovedati mnogim skupinam živil in da so naše najljubše sladice za vedno prepovedane. Vse hitre diete imajo tudi jojo učinek, kar pomeni, da če kilograme hitro izgubimo, se bodo kasneje tudi hitro povrnili, včasih še kakšen več. Pred va,i je 7 koristnih nasvetov za zdravo hujšanje.

1. Jejte majhne prigrizke

Prigrizki bodo preprečili, da se preveč najeste pri kosilu ali večerji. Izberite hrano, bogato s hranili. Za malico zaužijte na primer nekaj mandljev ali lešnikov, saj so oreščki okusni in zdravi. Ne pretiravajte s količino. Že nekaj jedrc vas bo popolnoma nasitilo.

2. Izberite aktivnost, ki vas sprošča

Lažje reči, kot storiti. Vendar je zelo pomembno, da najdete načine za zmanjševanje stresa, saj med drugim stres slabi mišice in upočasnjuje presnovo. Odmik od stresa so najrazličnejše aktivnosti. Joga, druženje, slikanje ali pletenje … Odvisno od vašega zanimanja. Pomembno je samo to, da vas aktivnost veseli in sprošča.

3. Bodite več na zraku

Številne raziskave so pokazale, da ima vitamin D pomemben vpliv na hujšanje in dobro razpoloženje. Izkoristite lepe jesenske dni in bodite čim več v naravi. Vpijajte sončno energijo, saj ima blagodejen vpliv na vaše zdravje.

4. Gibajte se!

Če nimate časa za telovadnico, fitnes, ali če vam ne uspeva, da bi se ukvarjali z določeno rekreacijo, izkoristite možnosti, ki se vam ponujajo sproti. Pojdite po stopnicah, namesto z dvigalom. Pojdite peš po opravkih, namesto da se vozite z avtomobilom ali avtobusom. Namesto sedenja pred televizijo izberite aktivnost, ki bo spodbudila vaše mišice.

5. Povečajte vnos vitamina C

Raziskave so pokazale, da je tudi vitamin C veliki zaveznik v borbi proti odvečnim kilogramom. Najboljše ga je vnašati z zaužitjem sadja (grenivka) ali zelenjave (paprika). Pomagal vam bo pri izgradnji vitke postave in izboljšal vaš imunski sistem.

6. Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj že od nekdaj velja za eliksir dolgega, srečnega in zdravega življenja. To je tudi čarobni napitek za vse tiste, ki želijo uravnavati telesno težo. Zeleni čaj pospešuje topljenje maščob in izboljšuje izločanje strupov iz telesa.

7. Bodite veseli

Znanstveno dokazano je, da smeh pospešuje presnovo in na ta način pomaga pri hujšanju, pripomore pa tudi k boljšemu duševnemu stanju. Več se družite z duhovitimi ljudmi, pripovedujte šale in glejte komedije. Smeh je ključen za boljše in bolj kakovostno življenje.

Kozarec sadnega soka ščiti pred številnimi boleznimi

Foto: Harbucks / Getty Images Plus via Getty Images