Reciklirana embalaža in uporaba trajnostnega bombaža

by | 05. 03. 2021
reciklirana embalaža

Trajnost je pomemben del JYSK-ove strategije, pri kateri je eden od ciljev obnovljiva in trajnostna embalaža, ki jo je mogoče enostavno reciklirati. Reciklirana embalaža in uporaba trajnostnega bombaža bosta pripomogla pri zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. 

Iz plastičnih vrečk na papirnate trakove

JYSK si intenzivno prizadeva za trajnost na več področjih, da bi zmanjšal negativen vpliv na okolje. S prehodom s plastične embalaže na reciklirano je naredil pomembne korake. S predstavljeno pobudo, katere del je nova reciklirana embalaža za posteljnino in rjuhe, pa je plastiko popolnoma odstranil. Gre za prehod iz plastičnih vrečk na papirnate trakove s certifikatom FSCTM. Papirni trak bo tako nadomestil plastične vrečke. Prvi izdelki z novo embalažo so v trgovinah JYSK na voljo od konca januarja 2021, v prehodnem obdobju pa se bodo izdelki v novi embalaži prodajali skupaj z izdelki s staro embalažo, dokler ne zmanjka zalog. Z odstranitvijo 27 milijonov plastičnih vrečk bo vsako leto v okolju približno 475 ton plastike na fosilni osnovi manj.

embalaža

Z odstranitvijo 27 milijonov plastičnih vrečk bo vsako leto v okolju približno 475 ton plastike na fosilni osnovi manj.

Trajnostni bombaž

Z uporabo lesenega pohištva s certifikatom FSC se JYSK posebej osredotoča tudi na surovine, ki se uporabljajo za izdelavo tekstilnih izdelkov. Številni njihovi izdelki so narejeni iz bombaža, bombaž pa je naravni material s številnimi dobrimi lastnostmi. Kljub temu obstajajo tudi pri bombažu številni izzivi, saj zahteva tradicionalna vzgoja velike količine vode in okolju škodljivih pesticidov.

»V podjetju JYSK smo se zavezali, da bomo do konca leta 2024 v vseh tekstilnih izdelkih uporabljali 100-odstotno bolj trajnosten bombaž. Z bolj trajnostnim mislimo na to, da mora biti bombaž ekološki, recikliran ali izdelan v okviru programa organizacije Better Cotton Initiative (BCI) je povedal Rune Jungberg Pedersen, direktor komunikacij in družbeno odgovornega poslovanja v JYSK-u.

bombaž

Kaj je ‘Pobuda za boljši bombaž’?

JYSK je član ‘Pobude za boljši bombaž’ (BCI), ki je največja svetovna pobuda za bolj trajnosten bombaž. BCI podpira pridelovalce bombaža pri doseganju bolj trajnostne proizvodnje z višjimi donosi. V okviru te pobude so več kot dva milijona proizvajalcev bombaža naučili, kako pri proizvodnji porabiti manj vode in manj pesticidov. Usposabljanje vključuje tudi socialne vidike, kot so primerni delovni pogoji. Tako je BCI v Pakistanu, kjer JYSK nabavlja svoj bombaž, v sezoni bombaža 2018/2019 izvedel usposabljanje kmetov. To pomeni, da so kmetje za proizvodnjo svojih izdelkov v povprečju porabili 15 odstotkov manj vode in prejeli za 11 odstotkov višje donose v primerjavi z ostalimi kmeti.

Globalna sprememba sektorja

Cilj BCI je globalno spremeniti proizvodnjo bombaža, tako da bo dolgoročno ves bombaž proizveden na bolj trajnosten način. Za bombažne izdelke štejemo vse izdelke, pri katerih bombaž predstavlja vsaj 80 odstotkov njihove teže. »JYSK s svojo odločitvijo, da bo uporabljal bolj trajnostni bombaž, prispeva k spremembi za boljšo in odgovornejšo proizvodnjo bombaža in na to smo ponosni,« pravi Rune.

JYSK izdelke lahko nakupujete tudi v njihovi spletni trgovini. Kliknite TUKAJ.

Foto: PR