Prvi dan svetovnega prvenstva v Ljubljani postregel s tremi novimi svetovnimi prvaki
Ljubljana je danes dobesedno začela dihati s plesom. V zgodnjih jutranjih urah se je v Hali Tivoli začel največji plesni dogodek leta – IDO I feel ...

Barcaffè je znamka, ki se je po izboru potrošnikov tudi za leto 2021 uvrstila med znamke, ki jih potrošniki vidijo kot najbolj edinstvene in verodostojne, znamke, s katerimi si delijo podobne vrednote ter takšne, ki zadovoljujejo njihove želje in so v očeh potrošnikov na vrhu priljubljenosti.
V sklopu raziskave za leto 2022 so slovenski potrošniki podali več kot 14 tisoč odgovorov oziroma 1200 različnih blagovnih znamk. S tako opravljeno letno raziskavo želi Superbrands Slovenija predstavljati steber ali, bolje, ogledalo vsem znamkam, ki delujejo na trgu. Ne gre za tekmovanje ali diskreditacijo ene znamke nad drugo, temveč informiranje, komu slovenski potrošniki zares zaupajo, pravi lastnik licence Superbrands Boško Praštalo.
Z nazivom Superbrand, ki ga v Sloveniji nosi le 1 odstotek vseh blagovnih znamk, se lahko ponovno pohvali Barcaffè. Kljub temu, pojasni vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, Marko Cerovšek, verjame, da so najboljše znamke tiste, ki se gradijo skupaj s potrošniki, zato jim je to priznanje v potrditev, da ostajajo na pravi poti.
Foto: Prostock Studio / Getty Images Plus via Getty Images