Najboljši vitamini za pospeševanje rasti las

by | 22. 09. 2021
pospeševanje rasti las

Lekcija, ki smo se je že vsi naučili, je ta, da nega kože in las najprej pride odznotraj, vsi izdelki za nego pa so le dodatek k doseganju rezultatov. Zato je zelo pomembno, kaj vnašamo v naše telo. Pred vami je mini vodnik skozi vitamine, ki bodo vplivali na pospeševanje rasti las.

Vsak dan v povprečju izgubimo 50 do 100 las. Vse to je popolnoma normalen proces izpadanja las, lasje pa se nato obnovijo in ponovno zrastejo. Včasih pa pride do povečanega izpadanja las in ker telo ne more enako hitro zagotoviti rasti novih las, pride do zmanjšanja gostote las. Glavni povzročitelj izpadanja las je prehrana in posledično pomanjkanje vitaminov. Zato tudi potrebujete ta mini vodnik skozi vitamine, ki bodo pospešili rast vaših las.

Vitamin B7 (biotin)

Biotin je vitamin, ki se topi v vodi, kar pomeni, da se naš organizem preprosto znebi viška tega vitamina. Z drugimi besedami: zelo težko boste z njim pretiravali. Pomanjkanje tega vitamina lahko povzroči številne stranske učinke, med njimi tudi povečano izpadanje las. Ta vitamin je prav tako ključen za proizvajanje aminokislin v telesu. Aminokisline gradijo proteine, lasje pa so sestavljeni iz kar 90 % proteinov. Poleg tega, da vzpodbuja rast las, biotin izboljšuje tudi njihovo elastičnost in je odličen za nego suhe kože.

Vitamin C

Tudi vitamin C je topen v vodi, pomanjkanje le-tega pa najprej opazimo na koži in laseh. Lasje postanejo lomljivi, začnejo izpadati, koža pa je suha in se hitreje stara. Vitamin C je tudi močan antioksidant, zmanjšuje raven prostih radikalov v telesu in je ključen za proizvodnjo kolagena. Kolagen pa sestavlja okoli 1/3 našega telesa in je potreben za izgradnjo vezivnega tkiva.

Vitamin D

Raziskave so pokazale, da pomanjkanje vitamina D povečuje tveganje povečanega izpadanja las, prav tako pa je ta vitamin zelo nujen za zdravje in lepoto naše kože.

Vitamin B2 (riboflavin)

Številne raziskave so pokazale, da pomanjkanje železa v telesu povzroča zmanjšanje vode, telo pa ne more absorbirati železa brez vitamina B2. Z drugimi besedami, če v telo vnesete zadostno količino železa, to ne bo imelo pomena, če istočasno ne vnesete tudi zadostne količine vitamina B2.

 

Katera težava pesti vaše lasišče?

Foto: Prostock-Studio / Getty Images Plus via Getty Images; povzeto po ljepotaizdravlje.hr