Bodi TU, bodi CE in zmagaj!

Mladost in kreativnost sta kot dve polovici celote, ki za rast potrebujeta zdravo in spodbudno okolje. Brez tega otroci ne uspejo razviti svojega potenciala, eden izmed ključnih členov za doseganje takšnega okolja pa je zagotovo skrb za duševno zdravje.

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) opredeljuje duševno zdravje kot stanje dobrobiti, v katerem posameznik lahko udejanji svoje sposobnosti in obvladuje običajne življenjske stresorje, dela produktivno in koristno in je zmožen prispevati k svoji skupnosti. Vse bolj je v rabi pojem psihosocialno ali čustveno blagostanje, ki se predvsem nanaša na subjektivno komponento duševnega zdravja. To je otrokova ocena kakovosti lastnega življenja, zadovoljstvo z življenjem, čustveno dobro počutje in v kolikšni meri se počuti srečnega. Duševne motnje v otroškem obdobju so pogosto zametek duševne motnje v odraslosti. Omenjena tema je bila dolgo časa nekakšen tabu v družbenem prostoru, čeprav v zadnjih letih počasi in zanesljivo vstopa v naš vsakdan kot vitalen in nikakor zanemarljiv del življenja, še posebej med otroki in mladimi.

Da bi javnost ozavestila o pomenu skrbi za duševno zdravje ter dodatno prebudila iskrico kreativnosti med mladimi, je Cedevita v sodelovanju s strokovnjaki in umetniki začela z družbeno odgovorno kampanjo Bodi TU. Bodi CE.

Umetniška dela malih slikarjev

Ste na trgovskih policah že opazili prave umetnine, ki spremljajo vaše priljubljene okuse Cedevite? So plod domišljije malih slikarjev, ki so pod vodstvom psihologov naslikali čudovite slike, ki krasijo zelo posebno izdajo kozarcev Cedevita. In kar je najboljše, z izbiro priljubljenega okusa Cedevite lahko tudi vi podprete otroke kreativCE iz Zveze prijateljev mladine Slovenije in tako kot zmagovalci v boju za skrb za duševno zdravje uživate v dobrih dejanjih in hkrati v odličnih okusih Cedevite. L&Z se je že pridružila kampanji in srčno si želimo, da jo podprete tudi vi. Skupaj bomo zmagali!

Več informacij o kampanji poiščite na izobraževalni platformi Bodi dobro. Bodi CE

»Odločitev o izbiri organizacije ni bila preprosta, saj je v Sloveniji veliko čudovitih pobud, ki so vredne pozornosti. Toda rezultati dela in delovanja Zveze prijateljev mladine Slovenije govorijo sami zase in resnično se sijajno dopolnjujemo v enaki viziji in želji – da smo tukaj za naše mlade, ki jim bo morda ravno umetnost pomagala, da se izrazijo in poiščejo pomoč, če jo potrebujejo.« Svetlana Babič, vodja blagovne znamke Cedevita za Slovenijo.

»Otroci nas lahko ogromno naučijo in zaslužijo si, da smo tukaj za njih in prav skozi umetnost nam lahko prenesejo svoje sporočilo, iz katerega se odrasli lahko veliko naučimo. Prav zaradi dviga ozaveščenosti o pomenu skrbi za duševno zdravje je Cedevita pred nekaj leti začela z izobraževalno platformo Bodi TU. Bodi CE. V sklopu te kampanje lahko državljani na platformi poiščejo nasvete, kako nam kreativnost pomaga pri varovanju duševnega zdravja in v strokovnih člankih pridobijo dodaten navdih.«

Tihana Moškatelo, vodja strateškega razvoja

»Zveza prijateljev mladine Slovenije z veseljem sodeluje v kampanji “Bodi TU. Bodi CE.”, saj verjamemo, da ustvarjalnost in duševno zdravje mladih hodita z roko v roki. S kreativnimi delavnicami, ki smo jih izvedli v sklopu te kampanje, smo otrokom omogočili, da skozi umetnost izrazijo svoje najgloblje občutke in misli. Verjamemo, da prav v takih trenutkih otroci najdejo moč in navdih, da rastejo in razvijajo svoj polni potencial v okolju, ki jih podpira in razume.«

Breda Krašna, generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije