Navdušili več kot 700 gostinskih strokovnjakov

Podjetje Merit HP prvič predstavilo svoj portfelj več kot sto priznanih svetovnih in domačih blagovnih znamk – Tekli so francoski šampanjci, slovenska vina in penine, hrvaški likerji, italijanska kava in žganice z vsega sveta.

Več kot sedemsto predstavnikov slovenskih hotelov, restavracij, barov in kavarn ter chefov, barmenov, natakarjev in barist je na posebnem predstavitveno-poslovnem dogodku Merit Portfolio Tasting uživalo v raziskovanju bogate ponudbe izbranih slovenskih in zamejskih vinarjev, francoskih šampanjcev, inovativnih hrvaških likerjev in žganic, italijanske kave in vrhunskih žganih pijač z vsega sveta – od tekile iz Mehike do konjaka iz Gruzije. Prvi tovrstni dogodek podjetja Merit HP, enega od vodilnih slovenskih distributerjev priznanih blagovnih znamk hrane in pijač, je pritegnil tudi znane obraze domače gastronomske scene, največ pozornosti pa so zbudile polno zasedene strokovne delavnice, pokušine ekskluzivnih letnikov in steklenic penin in šampanjcev, denimo najnovejšega letnika šampanjca Dom Perignon 2015, ter izjemni koktejli, nekateri z zelo nostalgičnimi sestavinami, kot so pelinkovec in bajadere v obliki likerja z espressom.

»Odziv obiskovalcev je bil izjemen, skoraj vsi so poudarjali, da seveda poznajo in uporabljajo naše blagovne znamke, da pa niso vedeli, kakšna širina odlikuje našo ponudbo. Prav tako so bili zadovoljni, da so lahko toliko izdelkov poskusili na enem mestu ter o njih pridobili podrobne informacije in poglobljeno znanje,« je vtise obiskovalcev strnil Matjaž Marinšek, direktor podjetja Merit HP, ki deluje že vse od leta 1990.

Kot je povedal na novinarskem srečanju, je podjetje Merit HP v zadnjih letih hitro raslo, ponudba pa širila. Samo lani so pridobili več kot 30 novih blagovnih znamk, med njimi znamenito tržaško kavo Illy, zato so želeli vzpostaviti platformo, ki bi jim omogočala neposreden stik z obstoječimi in prihodnjimi partnerji iz sektorja HoReCa. Vodja področja pijač, ki za Merit HP predstavlja najširše področje, saj vključuje več kot 70 različnih blagovnih znamk, je nedavno postal Mario Ivankovič, ki je izpostavil, da je novosti res veliko, in tako so obiskovalci dogodka lahko premierno poskusili več kot trideset novih izdelkov.

»Naš cilj je, da Merit Portfolio Tasting postane vsakoletna priložnost za pokušino vseh novih izdelkov in novih letnikov, za izobraževanje in tkanje novih vezi. Na pijačah je sektor HoReCa seveda izjemno pomemben, predstavlja okoli 60 % vse prodaje, zato načrtujemo tudi vzpostavitev možnosti e-naročanja v HoReCa segmentu,« je povedal Ivankovič in omenil še načrte za širitev lastnih prodajnih in promocijskih kanalov, kakršen je že uveljavljeni Merit Showroom v ljubljanskem BTC.

V zadnjem času se v podjetju močno posvečajo gradnji vinske karte in tako že zastopajo 20 slovenskih in zamejskih vinarjev (Bjana, Zaro, Hedele, Fedora, Ronk, Mulit, Emeran Reya, Posestvo Štokelj, Zalatel, Furlan, Zoria, Pietra, Miška, Cultus, Jelenič, Borgo del Tiglio, Domaine Ciringa, Tement, Due del monte in Miani. ) Skoraj vsi so se tudi predstavili na dogodku in kot je povedal skrbnik blagovnih znamk s področja vin in idejni oče dogodka Merit Portfolio Tasting Matej Lavrenčič, »naš pristop temelji na preudarni selekciji, ki nam omogoča, da združimo tradicijo z inovacijami in tako našim strankam, zlasti v segmentu fine dininga, kjer smo eden vodilnih dobaviteljev vin v Sloveniji, ponudimo edinstveno in kakovostno izkušnjo.« Skupaj s tujimi vini vinska karta podjetja Merit HP obsega že okoli 250 etiket, ta številka pa se poveča na okoli 300, če temu dodamo še šampanjce skupine Moët Hennessy.

Prav slednji so med obiskovalci zbujali veliko zanimanja, saj so bila vsako uro na sporedu odpiranja posebnih letnikov in ekskluzivnih steklenic, takšnih, ki jih ne moremo poskusiti vsak dan, kot so Veuve Cliquot Grande Dame, Krug Grande Cuvee ed. 172 ali Armand de Brignac Brut Gold. Slovenske barve je med Francozi več kot odlično zastopala izjemna Bjana Giant.

Obiskovalci so na dogodku lahko premierno poskusili tudi najnovejši letnik šampanjca Dom Perignon 2015, ki velja za enega najboljših v bogati zgodovini te prestižne blagovne znamke in se, kot je dejal Ivan Novak, marketing manager za regijo Adriatic v skupini Moët Hennessy, lahko primerja celo s kultnim letnikom 2008. Vinogradniško leto 2015 so namreč zaznamovala izrazita podnebna nasprotja, začenši s posebno mrzlo pomladjo, ki ji je sledilo daljše obdobje vročega in suhega vremena, ki je trajalo vse do konca avgusta. Ko se je 7. septembra ob močnem soncu začela trgatev, so bile trte brezhibno zdrave, letina bogata, grozdje pa uravnoteženo. Vsekakor gre za izjemno radodarno vino kompleksnega aromatičnega profila in z močno izraženo taktilnostjo, ki se dobro spaja z izbranimi morskimi okusi, kot sta kaviar ali kraljeva rakovica, pa tudi s svinino, jagnjetino ali raco. Kljub svoji mladosti Dom Pérignon 2015 kaže obetaven potencial za dolgotrajno zorenje, kar ga dodatno krepi kot izjemno naložbo za posebne priložnosti.

Še posebej pestro, živahno in barvito je bilo tudi na razstavnih prostorih blagovnih znamk likerjev in žganih pijač, kjer so vsekakor izstopali barmani družbe Badel 1862. Svoje bogato znanje so delili tudi na povsem polnih strokovnih delavnicah, kar dokazuje, kako velika je potreba po znanju na tem področju. Markantni Filip Lipnik, ustanovitelj akademije Art of Bar, je udeležencem predstavil bogato zgodbo Antique Premium zeliščnega likerja ročne proizvodnje, v katerem je poleg pelinkovca še več kot 40 drugih, skrbno izbranih sredozemskih zelišč, katerih mešanica predstavlja dobro varovano zgodovinsko skrivnost. Večkratni hrvaški prvak v mešanju koktejlov in nekdanji svetovni podprvak Mario Majcen pa je obiskovalcem delavnice The Art of Spirits, sicer zadnje od skupno petih strokovnih delavnic, predstavil novejšo Badel linijo izdelkov rakij in likerjev Korlat, ki jo sestavlja 14 pravih malih destilacijskih umetniških del z globokim spoštovanjem do hrvaške tradicije in kulturne dediščine, ki se odražata že v izboru sestavin.

»Pijača in hrana nikoli nista le izdelka, temveč vedno vsebujeta zgodbo, zgodovino, tradicijo, kreativnost in čustva. Zato so takšni dogodki še posebej pomembni, saj lahko obiskovalci iz stroke vse to doživijo na lastni koži, v živo s pokušinami, novimi idejami, znanjem, aktualnimi trendi in možnostmi mreženja vred,« je ob koncu dogodka poudaril Matjaž Marinšek.

Foto: PR