Visokozmogljiv luksuzni SUV postavlja nove mejnike z napredno tehnologijo

Xiaomi EV razkril svoj prvi SUV – Xiaomi YU7 (»YU« se izgovori kot /ü/ oziroma [y˥˩] po IPA), ime pa izhaja iz kitajske fraze »御风而行«, ki simbolizira »jahati veter«. Postavljen kot visokozmogljiv luksuzni SUV, Xiaomi YU7 cilja na neodvisne, samozavestne in dinamične elite. Xiaomi YU7 ni zgolj višja različica modela SU7 – predstavlja popolnoma na novo zasnovan SUV od temeljev naprej. Čeprav YU7 deli enak evolucijski oblikovni jezik kot SU7, izstopa z lastno drzno identiteto – združuje eleganten dizajn, visoko zmogljivost in vrhunsko udobje s prostorno notranjostjo. Poleg tega vključuje najsodobnejšo inteligentno tehnologijo, ki ponuja povsem osveženo izkušnjo na področju oblikovanja, udobja v kabini, varnosti in pametnih funkcionalnosti. Xiaomi YU7 izžareva neponovljiv šarm, ki ga loči od konkurence v njegovem razredu.

Nadaljevanje družinskega oblikovnega jezika – elegantni luksuz na prvi pogled

Kot drugi model Xiaomi EV in prvi SUV, Xiaomi YU7 podeduje zavezanost znamke k »lepoti« kot osrednjemu izdelčnemu genu. Medtem ko ohranja družinski oblikovni jezik in elegantno držo modela SU7, Xiaomi YU7 nadgradi občutek prestiža in zagotovi, da brez težav izstopa v urbanih okoljih s svojo izjemno prisotnostjo.

Luksuz in eleganca: lepota se začne z razmerji

Xiaomi YU7 je SUV srednje do večje velikosti z merami 4999 mm (d) × 1996 mm (š) × 1600 mm (v) in medosno razdaljo 3000 mm. Ohranja obsedenost znamke z razmerji – razmerje koles in karoserije 3:1, razmerje koles in višine 2,1:1 ter razmerje širine in višine 1,25:1 – kar uteleša klasično nizko držo visokozmogljivih SUV-jev. Ključni elementi prestiža vključujejo izjemno gladko razmerje pokrova in karoserije 1:3 ter L113 dolžine 680 mm (razdalja od središča sprednjega kolesa do zavorne stopalke), kar je značilnost avtomobilskega luksuza, piljena skozi stoletje. Po mesecih optimizacije je aluminijast školjkasti pokrov motorja velikosti 3,11 m² (1960×1587 mm) – največji v serijski proizvodnji – brezhibno integriran v karoserijo. Pod njim se nahaja 141-litrski električni sprednji prtljažnik s podporo do 8 načinov odpiranja. Izbirne 275 mm široke zadnje pnevmatike in športni blatniki krepijo visokozmogljiv videz.

Poleg skladnih proporcev se družinski oblikovni slog Xiaomi YU7 izraža v številnih natančnih detajlih. Model na novo oblikuje ikonične »vodne kapljice« žarometov iz modela SU7 s praznim, izdolbenim dizajnom. Zgornji del žarometov YU7 vključuje odprto zasnovo z zračnimi kanali, povezanimi z režami na pokrovu motorja – funkcija, ki je edinstvena v tem razredu. Ta inženirski dosežek izostri agresivni vizualni učinek in izboljša osvetlitev s 180-stopinjskim ultraširokim svetlobnim snopom.

Tudi zadnje luči modela Xiaomi YU7 doživijo opazno preobrazbo, pri čemer ohranijo značilni oblikovni jezik znamke. Preoblikovana svetlobna telesa prinašajo čistejši, bolj izklesan videz z jasno prepoznavnostjo. Za razliko od SU7 ima YU7 zadnje luči z navzdol obrnjenimi vogali, ki poudarijo mogočno držo SUV-ja in ustvarijo bolj mišičast zadnji profil. Najbolj opazno pa je, da je Xiaomi uporabil vrhunsko ultra-rdečo osvetlitev (valovna dolžina >632 nm) – znak prestižnih vozil – ki zagotavlja neprimerljivo vidljivost ponoči in poskrbi, da Xiaomi YU7 v prometu pusti dramatičen vtis.

Xiaomi YU7 predstavlja popolnoma nov sistem električno poravnanih kljuk za vrata, ki izkazuje izjemno inženirsko domiselnost. Ne glede na to, ali vozilo miruje ali je v gibanju, ostanejo kljuke gladko pogreznjene in popolnoma poravnane z obrisom karoserije, kar izboljša estetiko in zmanjša zračni upor. Informacijsko-zabavni sistem vključuje funkcijo »samodejne poravnane kljuke vrat«, ki ob vklopu samodejno iztegne kljuke, ko se uporabnik približa z avtomobilskim ključem, kar odpravi potrebo po ročnem upravljanju. Sistem je nadgrajen z ambientalno osvetlitvijo, ki izboljša udobje in dvigne celotno izkušnjo vstopanja. Kljuke se po vstopu gladko umaknejo, kar zaključi eleganten proces, ki združuje napredno funkcionalnost in intuitivno uporabnost.

Kar zadeva aerodinamiko, Xiaomi YU7 podeduje napredno večkanalno arhitekturo aerodinamičnega inženiringa modela Xiaomi SU7, ki vključuje 10 prebojnih zračnih kanalov in 19 optimiziranih zračnikov za natančno upravljanje zračnega toka. Izdolben spojler je bil predmet številnih oblikovalskih iteracij in je dosegel 10 enot zmanjšanja zračnega upora. Aktivni sistem rešetke vsebuje 100 samodejno nastavljivih lamel, ki prispevajo dodatnih 18 enot izboljšave. Školjkasti aluminijasti pokrov motorja uporablja enotno konstrukcijo brez vidnih stikov, kar zmanjša upor za dodatni 2 enoti. S temi natančnimi optimizacijami v več kot 40 območjih za izpopolnjevanje zračnega toka Xiaomi YU7 doseže izjemen koeficient zračnega upora Cd 0,245 — kar pomeni 59 km več dosega po CLTC standardu v primerjavi s predhodno optimizirano različico in postavlja razredni standard za športne SUV-je.

Tri živahne barve ob lansiranju, prežete z življenjsko energijo

Xiaomi YU7 uvaja tri z naravo navdahnjene barvne premaze, vsak prekipevajoč od življenja: smaragdno zelena, titan srebrna in lava oranžna.

Smaragdno zelena izstopa kot izjemno redka, visoko nasičena barva, ki je običajno rezervirana za prestižne športne avtomobile. Navdihnjena s kolumbijskimi smaragdi, ta barva posnema razkošnost dragulja z uporabo zapletenega dvoslojnega postopka barvanja, ki vključuje tri ločene rezervoarje za toniranje — kar daleč presega en sam rezervoar, kot je običajno. Postopek se začne z rumeno-zeleno kovinsko osnovno plastjo, obogateno z ultra drobnimi aluminijastimi delci (približno 1/5 premera človeškega lasu), ki posnemajo bogato barvno globino smaragda. Nad to osnovo je nanešen prosojen biserni sloj, ki posnema lomljenje svetlobe v kristalu. Po meri pripravljena mešanica bisera in kovine se nanese celo na notranje plošče, tako da tudi skriti deli izžarevajo globino. V kombinaciji z izklesano karoserijo YU7 ta smaragdno zelena barva ustvarja hipnotične, na svetlobo odzivne barvne prelive, ki izžarevajo prefinjenost.

Tudi v elegantno sivi barvi.

Tudi v elegantno sivi barvi.

Titan srebrna uporablja grobe aluminijaste delce, ki so strateško poravnani za največji sijaj. Ta premaz poudarja kontrast med hladnimi sencami in toplimi odboji svetlobe ter uteleša značaj YU7 kot »visoko zmogljivega luksuza« z mešanico hitrosti, moči in razkošja.

Lava oranžna, prenesena iz modela Xiaomi SU7, uporablja dvoplastni nanos za dramatične barvne transformacije. V ozadnji svetlobi prva plast trdne oranžne barve oddaja toplo vibracijo, medtem ko neposredna svetloba razkrije bleščečo kovinsko-biserno plast. Elegantno oblikovane površine SUV-ja to optično igro še dodatno okrepijo, kar zagotavlja vizualno privlačnost iz vsakega kota.

Lava oranžna.

Lava oranžna.

En prostor, tri izkušnje: tehnologija, luksuz in udobje v popolni harmoniji

Vpadljiv zunanji dizajn postavlja višje standarde tudi za notranjost: ponujati mora vrhunsko udobje in tehnološki luksuz, hkrati pa ohranjati drzne proporce vozila — to je bil glavni izziv oblikovanja kabine Xiaomi YU7.

Ta vizija se uresniči skozi filozofijo »luksuzne kabine z dvojnim pasom okolice«, ki mojstrsko združuje tri temeljne izkušnje v enoten prostor. Industrijsko prvi serijsko proizvedeni Xiaomi HyperVision panoramski zaslon vodi to inovacijo — njegova revolucionarna vmesniška zasnova postavlja nove mejnike vizualne dovršenosti in tehnološkega prestiža. V nasprotju s športno-SUV konvencijo kabina ohranja občutek prostornosti z vrhunsko razporeditvijo prostora. Xiaomi YU7 dosega presenetljivo prostornost z domiselno zasnovo in vodi razred v funkcionalnosti, vključno z dvojnima sedežema brez gravitacije spredaj in električno nastavljivimi sedeži zadaj za vrhunsko udobje. Notranjost združuje luksuz in okolju prijazne materiale – vsi deli, ki se dotikajo potnikov, so iz 100 % mehkih materialov. Vozilo ima pridobljen mednarodni certifikat OEKO-TEX razreda 1, ki zagotavlja hipoalergeno varnost za dojenčke in zelo občutljive posameznike. Sedeži so prevlečeni z usnjem Nappa s fino teksturo, podobno naravnemu kamnu, kar nudi izjemno prefinjeno in elegantno otipno izkušnjo.

Xiaomi YU7 dvigne kabinsko tehnologijo na raven letalske naprednosti s svojo revolucionarno zaslonsko rešitvijo. Na temelju obstoječega 16,1-palčnega osrednjega zaslona in dvojnih zadnjih zaslonov za zabavo iz modela SU7, YU7 uvaja dve novi inovaciji: Xiaomi HyperVision panoramski zaslon in daljinsko nadzorno ploščo — s čimer na novo definira avtomobilski vmesnik.

V središču te preobrazbe je Xiaomi HyperVision panoramski zaslon — veliko več kot klasični zaslon, gre za napredno prikazovalno platformo, ki združuje vrhunsko zaslonsko tehnologijo in inteligentno interakcijo. Ta sistem uporablja sofisticirano trojno Mini LED konfiguracijo s »tehnologijo panoramske ukrivljene projekcije«, ki projicira celovite informacije na spodnji del vetrobranskega stekla. Ta tehnološki dosežek omogoča širok 1,1-metrski prikaz z ločljivostjo 108 PPD (pro retina) in vrhunsko svetilnostjo 1200 nitov. Sistem združuje ultra črn premaz z algoritmi za korekcijo popačenj, kar omogoča odbojnost <1 % (SCE), prepustnost svetlobe <0,01 % in popačenje <1 %. Te inovacije odpravijo bleščanje in »duhove«, hkrati pa zagotavljajo popolno čitljivost tudi na neposredni sončni svetlobi.

Zasnovan za prilagojeno uporabnost, Xiaomi HyperVision Panoramski Zaslon se inteligentno prilagaja različnim uporabniškim scenarijem. Vozniki imajo korist od optimalno umeščenih projekcij hitrosti in navigacije znotraj njihove naravne vidne linije, medtem ko lahko sovozniki prilagodijo svojo zabavno izkušnjo s premikajočimi se vmesniki za glasbo, ki vključujejo besedila v realnem času. Med manevriranjem sistem dinamično prikazuje vodenje po zavojih v najbolj udobni coni pogleda voznika. Ko so vklopljeni sistemi za pomoč vozniku, se samodejno preklopi na »Simulirano Resničnost« cestne prikaze, ki uporabniku podajo več informacij o trenutnih prometnih razmerah. Pri izbiri različnih voznih načinov Xiaomi HyperVision Panoramski Zaslon prikazuje sinhronizirane vizualizacije nastavitev pogonskega sklopa in zračnega vzmetenja, kar vozniku omogoča celosten vpogled v konfiguracijo vozila. Vmesnik ponuja pet modularnih kategorij informacij — prikazovalnik instrumentov, nadzor medijev, časovne pasove, vremensko napoved in navigacijo — vse popolnoma prilagodljive individualnim željam.

V podporo temu naprednemu sprednjemu prikazu Xiaomi YU7 vključuje tudi daljinski upravljalni panel, ki potnikom omogoča upravljanje vozila, navigacijo in zabavo na dosegu roke. Skupaj ti sistemi ustvarjajo brezhibno povezano, inteligentno kabinsko okolje, ki predvideva in se prilagaja potrebam vseh potnikov, ter postavljajo nove standarde v interakciji med človekom in strojem v avtomobilu.

Prefinjena notranjost.

Prefinjena notranjost.

Kabinski prostor razreda Executive je definiran na novo

Xiaomi YU7 mojstrsko združuje dinamično obliko z izjemno prostornostjo notranjosti, pri čemer dosega izjemno prostorsko učinkovitost z inovativnim inženiringom. Zasnovan z uporabo antropometričnega modela višine 188 cm kabina nudi velikodušen prostor s 100 mm prostora za glavo spredaj, 77 mm zadaj in 73 mm prostora za noge zadaj — kar presega konkurente v podobnih razredih. Ta impresivna navpična optimizacija prostora izhaja iz napredne Xiaomi CTB integrirane baterijske tehnol

Luksuzna kabina.

Luksuzna kabina.

ogije in zmanjšane debeline tal, kar ustvarja zračno, odprto okolje za vse potnike. Xiaomi YU7 ponuja izjemno praktičnost s 1.970 litri skupnega prostora za shranjevanje, vključno s 141-litrskim sprednjim prtljažnikom in 678-litrskim glavnim prtljažnikom, ki se poveča na 1.758 litrov ob podrtih zadnjih sedežih. Pametna zasnova omogoča dodatnih 71 litrov notranjih odlagalnih prostorov. To pomeni dovolj prostora za družinske dogodivščine v resničnem življenju — sprednji prtljažnik brez težav sprejme 24-palčni kovček, zadnji pa še tri takšne kovčke in več nahrbtnikov ter potovalnih potrebščin.

Luksuzna kabina z dvojnim območjem

Notranjost Xiaomi YU7 se ponaša s čisto, neprekinjeno vidno linijo. Prednja armatura uporablja večplastno zasnovo, ki visoko integrira zračne blazine, zaslone in skrite zračne reže. Postavitev je skrbno optimizirana za ustvarjanje vitke armature, ki je postavljena nižje in bolj naprej, kar zmanjšuje občutek masivnosti, značilen za tradicionalne SUV-je. To izboljšuje športni občutek in povečuje občutek prostornosti. Poleg tega ima streha standardno 1,7 m² panoramsko strešno okno, ki nudi svetel in prostran razgled.

 

Xiaomi YU7 ponuja tri barvne možnosti notranjosti: borovo siva (svetla), koralno oranžna in temno modra (Twilight Blue). Vse površine, ki so v pogostem stiku, so 100 % mehke na otip s certifikatom OEKO-TEX® razreda 1 — kar izpolnjuje stroge varnostne standarde za stik z dojenčki. Sedeži so oblečeni v Nappa usnje z nežno zrnavo teksturo, ki zagotavlja izjemno prefinjen in udoben otip.

Kar zadeva sedenje, ima Xiaomi YU7 dvojna ničelno-gravitacijska sprednja sedeža za voznika in sovoznika, ki nudita enodotisni nagib in 10-točkovno masažo, ki cilja ključne akupresurne točke vzdolž hrbta. Voznikov sedež z ničelno gravitacijo vključuje 12-slojno strukturo, ki uravnoteža podporo in občutek objema. Pena za lajšanje pritiska nudi mehkobo pri kratkih vožnjah, medtem ko pena z visoko gostoto nudi čvrsto podporo za dolge poti brez utrujenosti. Zadnji sedeži nudijo 135° luksuzno nagibanje, ki omogoča gladko električno prilagajanje med 100° pokončno in 135° ležečo pozicijo.

Kabina Xiaomi YU7 predstavlja demokratizacijo luksuza, kjer se vrhunski tehnološki vmesniki zlivajo z nepopustljivim udobjem, da nudijo vsem potnikom vključujočo, prestižno izkušnjo.

Lastniško razvane »tri ključne električne tehnologije« (elektromotor, pogonska baterija, krmilna enota motorja) podjetja Xiaomi EV so med uporabniki naletele na odličen odziv. Ne glede na to, ali gre za vrhunske zmogljivosti ali natančen nadzor energetske učinkovitosti, vse to dokazuje, da Xiaomi EV trenutno razpolaga z najnaprednejšo tehnologijo električnega pogona, baterij in toplotnega upravljanja v panogi. Z modelom Xiaomi YU7 so te tri ključne tehnologije doživele nadaljnji razvoj.

Celovita evolucija: Xiaomi HyperEngine V6s Plus

Kar zadeva zmogljivost, ima Xiaomi YU7 največjo moč 690 KM (PS), največjo moč 508 kW, pospešek od 0 do 100 km/h v 3,23 sekunde in največjo hitrost 253 km/h. Njegova moč presega konkurenco tudi v višjem cenovnem razredu. Tako visoke zmogljivosti omogoča nadgrajeni Xiaomi HyperEngine V6s Plus. Klasični motorji uporabljajo cel kos magnetnega jekla s preprosto strukturo, ki pa povzroča velike izgube. Xiaomi HyperEngine V6s Plus uporablja tehnologijo segmentiranega magnetnega jekla, pri kateri je celotni kos razdeljen na več manjših delov, kar bistveno zmanjša izgube, poveča učinkovitost motorja in poveča CLTC doseg za 4 km.

Obenem nadgradnja napajalnih modulov in optimizacija topologije algoritmov dodatno izboljšujeta vrtljaje, navor in moč. Najvišje število vrtljajev je povečano na 22.000 vrt/min, največji navor na 528 N·m, največja moč pa na 288 kW. Različica Xiaomi YU7 z dvojnim motorjem in štirikolesnim pogonom ima največjo moč 690 KM in največjo moč 508 kW, kar zagotavlja izjemno zmogljivost.

Zmogljiv sistem podvozja, ki združuje zmogljivost in udobje

Poleg zmogljivega motorja ima vozilo tudi robustno podvozje. Najprej glede zavorne zmogljivosti – najkrajša zavorna pot Xiaomi YU7 od 100 km/h do 0 je 33,9 metra, kar je primerljivo z vrhunskim športnim avtomobilom. Istočasno ima štirikratni varnostni zavorni mehanizem, ki omogoča bolj stabilno in varno zaviranje.

Poleg tega je Xiaomi YU7 glede konfiguracije podvozja opremljen z visoko specifikacijo strojne opreme, vključno s prednjim dvojnim A-ročicnim vzmetenjem in zadnjim pettočkovnim neodvisnim vzmetenjem, zaprtimi dvokomornimi zračnimi vzmetmi z nadzorom dušenja v realnem času, Brembo®️ štiribatnimi fiksnimi čeljustmi, Xiaomi pametnim podvozjem itd., z obračalnim radijem 5,7 metra, kar omogoča prehod čez tri vozne pasove naenkrat.

Zlasti nadzor dušenja v realnem času natančno prilagaja razmere na cesti, hitro uravnava silo dušenja ter združuje togost in mehkobo za večje udobje in športnost. Obseg prilagajanja je 10 % večji kot pri Xiaomi SU7 Max, pasovna širina dušenja pa je večja, kar pokriva vse vrste cest, kot so vijugaste gorske ceste, mestne dvignjene ceste in primestne ceste.

Zaprte dvokomorne zračne vzmeti podpirajo 5 stopenj nastavitve višine, z največjim razponom dviga/spusta 75 mm in največjo oddaljenostjo od tal 222 mm. Hkrati se lahko togost zračnih vzmeti hitro prilagaja, z razliko med največjo in najmanjšo togostjo več kot 40 %, kar voznikom omogoča večje udobje ob ohranjanju občutka cestišča.

Razkošna konfiguracija podvozja uravnoveša športnost in udobje. Vključuje prednje vzmetenje z dvojnimi A-ročicami in zadnje pettočkovno neodvisno vzmetenje, zaprte dvokomorne vzmeti s prilagodljivimi amortizerji, Brembo® štiribatne čeljusti, Xiaomi pametno podvozje, ki aktivno prilagaja togost in višino, z obračalnim radijem 5,7 m za gladko manevriranje čez tri pasove.

Xiaomi YU7 je na voljo v treh različicah — Standard, Pro in Max — vse pa ponujajo dolg doseg. Osnovna različica Standard dosega izjemnih 835 km (CLTC) z baterijo kapacitete 96,3 kWh, kar predstavlja najdaljši doseg za električni SUV z baterijo pod 100 kWh in vodilno zmogljivost v segmentu srednje velikih do velikih električnih SUV-jev, kar pomeni resničen preboj.
Štirikolesno gnane različice — Xiaomi YU7 Pro (96,3 kWh baterija) in Max (101,7 kWh baterija) — prav tako dosegajo odlične CLTC dosege: 760 km in 770 km, s čimer zasedajo prvo mesto med štirikolesno gnanimi električnimi SUV-ji in uspešno uravnotežijo visoko zmogljivost in dolg doseg.

Ob cesti poleg čudovitega gorskega jezera sta parkirani dve električni vozili. Levo Xiaomi YU7 z dosegom 835 km, desno pa Xiaomi YU7 Pro in YU7 Max z dosegoma 770 km in 760 km. V ozadju so zeleni hribi in čisto jezersko vodo.

Poleg tega je celotna serija Xiaomi YU7 opremljena z 800V platformo iz silicijevega karbida z vršnim napetostnim razponom 897V. Največja hitrost polnjenja dosega 5.2C, kar omogoča polnjenje od 10 % do 80 % v 12 minutah in 620 km dosega v 15 minutah – najhitrejši čas polnjenja.

Kakovost in varnost sta življenjski sili Xiaomi EV, pri čemer varnost zavzema najvišjo prednost pri vseh vidikih razvoja izdelka. Pri Xiaomi YU7 je bila varnost znova postavljena kot absolutna prioriteta v celotnem razvojnem procesu.

Pri Xiaomi YU7 je jekleno-aluminijasta hibridna struktura »oklep-kletka«, ki temelji na platformi Xiaomi Modena, celovito nadgrajena. Sprednja energijsko absorpcijska cona trka zdaj meri 659 mm, kar pomeni večjo sprednjo deformacijsko cono. Zadnji del Xiaomi YU7 še naprej uporablja tridelno Xiaomi Hyper Die-Casting talno ploščo iz Xiaomi SU7, kar zagotavlja izjemno strukturno trdnost in prenese zadnji trk do 90 km/h.

Na spodnjem delu vozila je dodan 1500 MPa nosilni prečni nosilec, kar znatno zmanjšuje tveganje poškodb baterijskega sklopa zaradi udarcev s ceste in zadovoljuje potrebe SUV uporabnikov. Vozilo je opremljeno tudi z enako neprebojno prevleko kot Xiaomi SU7 Ultra, ki ima več kot 10-kratno odpornost proti trganju, praskam in preboju v primerjavi s tradicionalnimi PVC prevlekami, kar zagotavlja dodatno zaščito baterij v primerih, kot so udarci od spodaj.

Koničasta struktura jekleno-aluminijastega hibridnega ogrodja prikazuje podrobne informacije in parametre posameznih delov, ki poudarjajo strukturne lastnosti in prednosti materiala.

Zlasti Xiaomi YU7 uvaja nadgrajeno uporabo »2200 MPa Xiaomi ultra-visoko trdnega jekla«, novega materiala, ki ga je Xiaomi EV so-razvil skupaj z vodilnimi domačimi tehnološkimi podjetji, raziskovalnimi inštituti in univerzami. Kot trenutno najmočnejše vroče oblikovano jeklo v serijski avtomobilski proizvodnji omogoča 40-odstotno povečanje natezne trdnosti in 24-odstotno izboljšanje mejne plastičnosti v primerjavi z 1500 MPa vroče oblikovanim jeklom. Ta material temelji na dolgoletnem znanju in izkušnjah Xiaomija na področju razvoja naprednih materialov.
Hkrati je bilo jeklo »2200 MPa Xiaomi Ultra-high Strength Steel« razvito z uporabo Xiaomijevih algoritmov umetne inteligence, ki so generirali več kot 24 milijonov formulacij in izvedli več kot 4.000 krogov eksperimentalnih validacij.

»2200 MPa Xiaomi ultra-visoko trdno jeklo« je uporabljeno na več mestih modela Xiaomi YU7. Najprej je uporabljeno na vseh štirih bočnih varnostnih nosilcih v vratih. V primerjavi z nosilci iz jekla trdnosti 1500 MPa se nosilnost prednjih vrat poveča za 52,4 %, zmogljivost absorpcije energije pa za 40,2 %. Pri zadnjih vratih se nosilnost poveča za 37,6 %, absorpcija energije pa za 25,4 %, kar bistveno izboljša zaščito potnikov pri bočnih trkih.
Poleg tega ima Xiaomi YU7 šest vroče oblikovanih ekspanzijskih cevi v A- in B-stebričkih, ki v kombinaciji s karoserijo tvorijo »vgrajeno varnostno kletko«. Ta zasnova poveča nosilnost A-stebrička za 35 %, B-stebrička pa za 70,5 %. Znatno izboljša celovitost kabine v ekstremnih situacijah, kot so spodnji trki ali prevračanje vozila.
Struktura karoserije modela Xiaomi YU7 je bila celovito nadgrajena z uporabo naprednih materialov. Visoko trdno jeklo in aluminijeve zlitine predstavljajo 90,2 % sestave vozila, kar prispeva k impresivni torzijski togosti 47.610 N·m/stopinjo, kar je izjemno za SUV vozilo.
Kar zadeva pasivno varnost, je Xiaomi YU7 uspešno opravil več kot 50 testov razvoja pasivne varnosti, vključno s standardnimi in nadstandardnimi scenariji, ter v celoti pokriva vse varnostne protokole pri trkih po standardih C-NCAP in C-IASI.

 Xiaomi YU7 je občutno nadgradil svojo električno/elektronsko arhitekturo (EEA).

Najprej Xiaomi YU7 uporablja »štiri-v-enem domenski krmilni modul«, ki združuje kontroler za domensko pomoč pri vožnji (ADD), digitalni kokpit (DCD), centralno upravljanje vozila (VCCD) in komunikacijsko enoto T-Box. Ta sistem združuje več deset funkcijskih modulov v en sam visoko integriran osrednji procesorski sistem.
»Štiri-v-enem domenski krmilni modul« ne le zmanjšuje velikost in težo (zmanjšanje števila krmilnikov za 75 %, prihranek 57 % prostora, zmanjšanje mase komponent s 6,85 kg na 3,6 kg – 47 % manj), ampak optimizira tudi energijsko učinkovitost celotnega sistema. Doseg EEA se poveča za 16 km, način Sentinel pa sam zmanjša porabo energije za 40 %, kar prinese več kot 5 km dodatnega dosega.

Drugič, Xiaomijev EEA uporablja visoko zmogljivo vrhunsko platformo. Xiaomi YU7 je opremljen s 4 nm čipom Snapdragon 8 Gen 3 za sistem kokpita, ki omogoča gladko uporabniško izkušnjo. Sistem vozila se hitro zažene, aplikacije se hitro odpirajo, odzivnost na dotik je visoka. Posodobitve OTA se zaključijo v samo 15 minutah — ena najhitrejših v industriji.
Za pomoč pri vožnji je Xiaomi YU7 opremljen z najnovejšo platformo NVIDIA DRIVE AGX Thor™, zasnovano na 4 nm procesu in ponuja 700 TOPS računske zmogljivosti. Ta čip prvič vključuje arhitekturo NVIDIA Blackwell, ki omogoča boljšo podporo velikim modelom in boljšo izkušnjo pri pomoči pri vožnji.

Nazadnje prinaša nadgrajeni EEA tudi napredne komunikacijske tehnologije. Xiaomi YU7 vključuje vodilno dvokanalno 5G komunikacijsko omrežje, novo UWB ključavnico in prvo uporabo Wi-Fi 7. S tremi Bluetooth moduli in dvojnim Wi-Fi sistemom je dostopna točka do 83 % hitrejša, poleg tega pa ponuja več vmesnikov za pametne naprave, kar vzpostavlja bolj odprt pametni ekosistem »Človek x Avto x Dom«.

Nova generacija Xiaomijevega EEA je prestala celovito in temeljito testiranje zanesljivosti. Njene osnovne plošče so uspešno opravile avtomobilske teste AEC-Q104, ki več kot podvojijo industrijske standarde preizkusa vzdržljivosti. Testiranje zajema več kot 17 okoljskih kategorij in 280 testnih scenarijev.

Popolnoma nadgrajena strojna konfiguracija za pomoč pri vožnji – standard v celotni seriji Xiaomi YU7

Kar zadeva pomoč pri vožnji, je Xiaomi YU7 opremljen z novo generacijo računalniške platforme NVIDIA DRIVE AGX Thor™, ki ponuja zmogljivost 700 TOPS in je vrhunski čip, posebej zasnovan za dobo velikih modelov.

Poleg tega je celotna serija Xiaomi YU7 opremljena z LiDAR-jem, ki omogoča natančno zaznavo v temnih okoljih in prepoznavo posebnih ovir. Razdalja zaznave dosega 200 metrov, poraba energije pa je zmanjšana za 55 %, kar dodatno poveča varnost na cesti.
Vsa vozila v seriji Xiaomi YU7 imajo tudi 4D milimetrski radar, ki v primerjavi s 3D radarjem ponuja dodatne informacije o višini, višjo ločljivost in daljšo zaznavno razdaljo. Največji doseg za prepoznavo avtomobila je 200 metrov, za osebo pa 100 metrov. Na primer, pri sledenju vozilu sistem za pomoč pri vožnji zazna in opozori, če vozilo pred vami nenadoma zavre.
V slabem vremenu, kot sta dež in megla, 4D radar še vedno učinkovito zaznava prometne funkcije, ki jih človeško oko ne more.

Xiaomi YU7 ima tudi 7 ultra-prozornih kamer z zaščito proti bleščanju. Leče uporabljajo ALD premazno tehnologijo, moduli pa COB pakiranje, kar zmanjšuje notranje odseve svetlobe, povečuje prepustnost, zagotavlja jasno in prozorno sliko ter učinkovito zmanjšuje vizualne motnje zaradi osvetlitve in bleščanja.

Celotna serija Xiaomi YU7 je opremljena s čipom Thor™, 1 LiDAR senzorjem, 1 4D radarjem, 11 HD kamerami in 12 ultrazvočnimi senzorji.

Kot »visoko zmogljiv luksuzni SUV« Xiaomi YU7 združuje eleganten, dinamičen videz z izjemno prostornostjo in udobjem. Poleg osupljivega dizajna vodi razred v interakciji UI, napredni tehnologiji, dolgem dosegu, visoki zmogljivosti in varnostni zasnovi. Sodobni posamezniki, ki uživajo v vožnji in iščejo prostor ter razkošje, bodo navdušeni nad modelom Xiaomi YU7.

Uradna prodaja Xiaomi YU7 je načrtovana za julij!