JYSK praznuje evropski mesec raznolikosti

jysk

JYSK, svetovna maloprodajna veriga pohištva, praznuje maja letos evropski mesec raznolikosti. Vključenost je glavna tema nove kampanje, ki skozi zgodbe in osebne izkušnje svojih zaposlenih promovira pomen spoštovanja različnosti, tako na delovnem mestu kot v družbi.

»Skupaj gradimo bolj vključujočo družbo.«

V maju bo kampanja promovirana na družbenih omrežjih JYSK-a v državah Evropske unije, JYSK-ovi zaposleni iz različnih držav pa bodo predstavili, zakaj se v JYSK-u počutijo dobro in sprejeto. JYSK bo evropski mesec raznolikosti 2024 podprl z videoposnetkom, ki ga bodo promovirali prek družbenih omrežij.

V najnovejši raziskavi zadovoljstva zaposlenih, ki jo je JYSK izvedel januarja 2024, so zaposleni v Sloveniji z 84 od skupno 100 točk ocenili možnost, da se na delovnem mestu počutijo dobro v svoji koži, medtem ko so trditev, da JYSK vsem zaposlenim zagotavlja enake možnosti ocenili z visokih 88 točk.

Prav to je glavno sporočilo evropskega meseca raznolikosti 2024, ki ga JYSK letos aktivno podpira, saj želi poudariti pomen vključujočega in spodbudnega delovnega okolja.

»Z več kot 200 zaposlenimi v Sloveniji imamo seveda zelo raznoliko skupnost, v kateri je zelo pomembno, da se vsaka oseba počuti sprejeta. JYSK je podjetje za vsakogar in delovno mesto, kjer je vsak posameznik cenjen in spoštovan. Ponosna sem, da so naši zaposleni to prepoznali in da se na svojem delovnem mestu počutijo dobro in motivirano,« je povedala Vesna Kukić Lončarić, Country direktorica za JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija.

Ob evropskem mesecu raznolikosti so številni izdelki iz JYSK-ove ponudbe dobili novo vlogo pri spodbujanju strpnosti in vključevanja. Tako so na primer vrtni stoli v novi kampanji služili kot simboličen prikaz spoštovanja različnosti z ustreznim sloganom: »Vsi smo vrtni stoli in imamo prostor za vas«.

 

Foto: PR