Posvojite prijatelja: bolha.com bo pomagala zapuščenim živalim hitreje najti dom

by | 30. 03. 2021
posvojite prijatelja

Slovenska zavetišča v svojo oskrbo vsako leto sprejmejo na tisoče psov in mačk ter drugih živali. V sedemnajstih letih so samo v Ljubljani oskrbeli 32 tisoč zapuščenih živali. Da bi bilo čim več zgodb s srečnim koncem, bodo pri bolha.com v sodelovanju z Opel Slovenija s projektom Posvojite prijatelja pomagali živalim iz zavetišč hitreje najti topel dom.

Oglasi s spletnih strani zavetišč se bodo objavljali neposredno na bolha.com.

Radi imamo živali

Slovenci imamo radi živali, na to kaže tudi podatek največjega spletnega oglasnika bolha.com, kjer mesečno več kot 122 tisoč uporabnikov obišče kategorijo živali. V zadnjem letu se je število obiskov na tej rubriki povečalo za kar 30 odstotkov. Da bi tako optimistično narasle tudi številke posvajanja živali iz zavetišč, bodo pri bolha.com skupaj s partnerji projekta slovenskim zavetiščem omogočili t. i. spletni vmesnik, s katerim se bodo oglasi s spletnih strani zavetišč objavljali neposredno na bolha.com.

Naj živali najdejo topel dom

»To pomeni, da se bo objava vsake zapuščene živali na straneh zavetišč, prikazala tudi na strani bolha.com. In živali bodo posledično imele večjo možnost, da najdejo topel dom. Projektu Posvojite prijatelja se je že takoj na začetku pridružilo šest zavetišč in optimistično verjamemo, da se nam jih bo pridružilo še več. Veseli smo, da lahko dodamo svoj delček k izboljšanju te pereče problematike,« je povzel Goran Vučković iz bolha.com, idejni vodja projekta.

V Sloveniji je namreč vsako leto v zavetiščih evtanaziranih približno 140 psov in več kot 700 mačk, saj za njih po 30 dneh, kolikor so zavetišča za živali dolžna skrbeti, ni več prostora. Pri bolha.com upajo, da se bodo s projektom Posvojite prijatelja za čim več zapuščenih živali zgodbe končale lepo.

Med oglasi na bolha.com le še čipirani hišni ljubljenčki

Projekt Posvojite prijatelja hkrati prinaša tudi nov ukrep za varnejše posvajanje ali nakup hišnih ljubljenčkov. Odslej bo na bolha.com mogoče oddati oglase za pse ali mačke le ob navedbi čipa matere ali mladiča.

»V zavetiščih zelo pozdravljamo to potezo, saj bosta tako posvajanje in nakup živali bolj varna. Na ta način se omejuje tudi ilegalna trgovina z živalmi. Ta poleg slabega ravnanja za seboj pušča še večje število zapuščenih živali. Hkrati se s tovrstnimi projekti povečuje ozaveščenost o tem, da je žival živo bitje in postane, ko jo enkrat posvojimo, naš družinski član,« je povedala direktorica zavetišča Meli, Nastja Glasenčnik.

bolha

Proti ilegalni prodaji živali

Tihotapljenje pasemskih psov in mačk je sicer v Evropi tretji najbolj dobičkonosen ilegalen posel. V fazi javne obravnave je zato tudi sprememba veljavnega zakona o zaščiti živali.

»S predlagano spremembo uvajamo dodatne zahteve, ki bodo z boljšo sledljivostjo omejevale nelegalno prodajo psov in pasjih mladičev iz nepreverjenih vzrej. Te zahteve so poleg zgodnjega označevanja mladičev v leglu, še obvezne vsebine pri oglaševanju prodaje ali oddaje, ki omogočajo sledljivost živali do vzreditelja oziroma preverjenega trgovca. Smer, v katero gremo vsi skupaj, je torej smer lepše prihodnosti za živali in svet,« je povedala dr. Urška Kos iz Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Zakaj posvojiti hišnega ljubljenčka?

Po številnih raziskavah, ki so jih naredili strokovnjaki za živali, se je izkazalo, da nam ljubljenčki pomagajo obvladovati stres. Božanje hišnega ljubljenčka lahko dejansko pomaga znižati krvni tlak, igranje z njimi pa v možganih sproža užitek in srečo. V teh intenzivnih časih so ljubljenčki pomembni za lažje premagovanje tesnobe in stresa. Še posebej pozitivni učinek imajo na otroke, saj skrb za žival pomaga pri razvoju otrokove samozavesti in pri vzpostavljanju zaupanja do drugih. Prav tako odnos s hišnim ljubljenčkom pomaga pri razvoju neverbalne komunikacije, sočutja in empatije.

 

Tukaj boste lahko pogledali vse živali, ki se nahajajo v zavetiščih in so primerne za posvojitev: www.bolha.com/zavetisca

 

Foto: PR