Ščetkanje zob naj ne bo rutinsko opravilo
Pri ščetkanju zob smo lahko dovolj temeljiti le, če izberemo kakovostne in učinkovite pripomočke, ki nam ob pravilni uporabi omogočajo popolnoma či...
Prvi koraki so ključni za vsak podvig, ki se ga kot posamezniki lotimo. Tako so prepričani na Barcaffè, kjer z novo komunikacijsko kampanjo, ki jo že lahko zasledimo na televizijskih zaslonih in digitalnih kanalih, nagovarjajo vsakega posameznika, da naredi prvi korak – in vztraja.
Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom »Premakni se« so na Barcaffè pričeli s komunikacijsko kampanjo, da bi vsi v dvomih ali oklevanju pričeli s tistim zares prvim korakom, saj je po prvem koraku, kot vemo, vse veliko lažje. Dobro voljo in predvsem zagon, ki ga pri uresničitvi prvega koraka pogosto najbolj iščemo pa nedvomno poganja skodelica prve jutranje kave. Zato so na Barcaffè odlično povezali nove začetke in najbolj aromatičen napitek, kavo.
Ne glede na to, kako velike ali majhne so sanje, smo ljudje nagnjeni k odlašanju. K prvemu koraku naj bi nas spodbujala tudi jutranja kava. Zato na Barcaffè pravijo, da najprej uživajte ob skodelici kave, nato pa pričnite uresničevati svoje cilje, majhne ali velike. S tem sporočilom povsem okrepijo vsem poznani Barcaffèjev slogan »Za lepši dan«, pod katerega se je tekom let podpisalo že ogromno komunikacijskih kampanj. Ta slogan z novo komunikacijsko kampanjo nenadoma dobi povsem nov pomen. Ne le, da je po prvem koraku lepši dan, lepše je tudi življenje. Pomembno je stvari pričeti in ne obupati na poti, poudarjajo na Barcaffè.
»Seveda je skodelica kave Barcaffè odličen način, da se zbudiš in pripraviš na delo. Vendar tukaj govorimo o večjih stvareh, o začetkih in dokončanju osebnih odločitev, s katerimi dosežemo osebno izpolnitev,« je povedala vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè Jelena Milinković. Integrirano komunikacijsko kampanjo, ki jo je za Barcaffè pripravila in izvedla družba za strateško komuniciranje Herman&partnerji, že lahko zasledimo na televizijskih in drugih kanalih. S spodbudnimi video posnetki nam sporočajo, da nič ni nemogoče, le pričeti je treba. To je eno izmed ključnih sporočil nove kampanje, poudarja kreativna direktorica družbe Herman&partnerji Katja Petrin Dornik, ki je kampanjo zasnovala. S svojimi elementi je strateško zasnovana tako, da targetira vsakega posameznika. V njej se prepozna kdorkoli, s svojo dinamičnostjo ter igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove in spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev. Ob tem pa poudarjajo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.
Pri znamki Barcaffè spodbujajo, da se premaknemo od tistih verzij sebe, ki samo načrtujejo in omahujejo, k tistim, ki poskušajo, vztrajajo in se učijo. Vsi potrebujemo pozitivne spodbude v življenju, zato njihovo kampanjo pozdravljamo.
Foto: PR