4 enostavne vaje za prekrvavitev nog

by | 05. 07. 2021
prekrvavitev nog

Prekrvavitev nog je zelo pomembna za naše zdravje. Dolgotrajno sedenje namreč upočasnjuje prekrvavitev v nogah in stopalih, zato bi morali vsakih 30 minut noge pretegniti. S tem bi se tudi izognili sedenju, daljšemu od 30 minut. Zdrava prekrvavitev je zelo pomembna za vsak del našega telesa, lahko pa jo pospešite z enostavnimi vajami.

Kako izboljšati prekravitev?

Prekrvavitev je klučnega pomena, da naš organizem deluje tako, kot mora. Če je prekrvavitev slaba, lahko vzpodbudi nastanek različnih bolezni. Vse to pa lahko rešimo z gibanjem in normalnim načinom življenja – torej z zdravo prehrano in telovadbo.

Da bi vedeli, če imate težave s prekravitvijo, je nujno poznati svoje telo: hladne roke in noge, hladni prsti, krči, občutek utrujenosti, zadrževanje vode v nogah, pomanjkanje energije – vse to so znaki slabe prekravitve.

Vaje za izboljšanje prekravitve v nogah

Med delom za računalnikom si lahko na telefonu nastavite alarm, ki vas bo opozoril, da vsakih 30 minut vstanete in se malo sprehodite ter pretegnete. S tem boste pospešili prekrvavitev in veliko naredili za svoje noge. V nadaljevanju pa si poglejte, katere vaje so najboljše:

  • Glute Bridge – to je v bistvu vaja, pri kateri naredite most. Zelo pomembno jo je pravilno izvajati, pri tem pa tudi pravilno dihati. Ko jo boste usvojili, jo poskusite izvajati s samo eno nogo tako, da drugo nogo držite v zraku 10-15 sekund.
  • Vaja z masažnim rolerjem – cilj te vaje je pritisk na tkivo, s katerim se izboljša pretok krvi v mišicah. Začnite v sedečem položaju in noge iztegnite naprej. Pod eno nogo dajte masažni roler ter se premikajte naprej in nazaj.
  • Zamah z nogami – zelo enostavna, vendar učinkovita vaja vas bo segrela, istočasno pa vzpodbudila prekrvavitev v nogah in mišicah. To vajo najlažje izvajate doma, da stojite med okvirjem vrat in se z eno roko naslonite, da ste stabilni. Nato pa začnite premikati nogo naprej in nazaj. Vajo ponovite 10-15-krat, nato pa zamenjajte nogo.
  • Hoja/sprehod – to je idealna vadba in aktivnost, ki jo lahko podarite svojemu telesu. Uvrstite jo v svojo vsakodnevno rutino in zajamčeno bo izboljšala prekrvavitev v vaših nogah.

 

Preberite tudi članek Ali je 10.000 korakov dnevno zares nujno za zdravje ali gre za mit?

Foto: Prostock-Studio iStock/Getty Images Plus via Getty Images, povzeto po ljepotaizdravlje.hr