5 vsakodnevnih navad, ki lahko še poslabšajo anksioznost

by | 20. 07. 2021
anksioznost

Konstantna skrb in napetost sta dve stvari, ki lahko otežujeta našo vsakodnevno rutino, medtem ko nekatere navade vse skupaj še poslabšajo. Poglejte, katerih 5 vsakodnevnih navad lahko poslabša anksioznost.

Če nismo dovolj pozorni, nam lahko anksioznost preplavi um in negativno vpliva na naša čustva in obnašanje. Vendar je dobra novica, da lahko prevzamemo nadzor nad njo. Vseeno, če imate anksiozno motnjo ali vas občasno mučijo napadi tesnobnosti, obstajajo načini, kako zmanjšati te simptome. Še pred tem pa se je potrebno odvaditi določenih navad, ki še povečujejo to napetost.

Navade, ki lahko poslabšajo anksioznost

Analizirate vsako malenkost

To pomeni, da ves čas razmišljate o določeni situaciji, pri tem pa nič ne storite. Prekomerno analiziranje je namreč najpogostejši simptom anksioznosti. Namesto, da analizirate vsak korak, raje nekaj storite glede določene težave, ki vas obremenjuje. Če tega ne zmorete, je pomembno, da se naučite tolerirati vašo negotovost. To vam bo pomagalo pri tem, da ne izgubljate časa na stvareh, ki jih ne morete nadzorovati in vplivati nanje.

Ves čas preverjate telefon

Vsak od nas se bori z usklajevanjem zasebnega in poslovnega življenja. Danes je to še posebej težko, saj imamo pametne telefone, ki so z nami 24 ur na dan. Zato določite, v katerem delu dneva boste naredili premor od telefona in si postavite meje. Ko niste v službi, ne preverjajte e-sporočil.

Družbena omrežja

Preverjanje družbenih omrežij je postala naša navada. Poleg tega, da s spremljanjem večinoma nerealnih vsebin izgubljamo svojo samozavest, nas družbena omrežja naredijo tudi manj produktivne, kar vpliva na še več anksioznih misli.

Ne telovadite

Zadosten spanec, zdrava prehrana in redna fizična aktivnost so pomembni za naše fizično in psihično zdravje. Raziskave so namreč pokazale, da telovadba vpliva na izločanje hormona sreče, ki blaži stres in anksioznost. Zato nehajte preskakovati treninge in se več časa gibajte (se sprehajajte, plavajte, vozite kolo …).

Veliko časa preživite sami

Izolacija lahko še poslabša simptome anksioznosti, zato je pomembno, da se spet povežete s svojo družino in prijatelji ter prosti čas preživite z njimi. Zavedajte se, da lahko osamljenost privede do še hujših bolezni, kot je depresija.

 

Foto: Jill Burrow / Pexels, povzeto po lepotaizdravlje.rs