Vitaminski napitki, ki so odlični po vadbi

by | 20. 05. 2021
vitaminski napitki

Če redno trenirate, potem nutricionisti priporočajo, da po naporni vadbi obvezno spijete vitaminski napitek, ki vam bo pomagal pri regeneraciji in povrnitvi moči, prav tako pa vam bo pomagal iz telesa izločiti strupe. Poglejmo, kateri vitaminski napitki so dobra izbira.

Vitaminski napitki

#1 Med, mandlji in mleko za regeneracijo

Ta vitaminski napitek vam bo po naporni vadbi pomagal pri obnovi mišičnih vlaken. Po vadbi organizem tudi nujno potrebuje lahko prebavljive beljakovine in sladkorje.

Zmešajte 150 g mletih mandljev, 1,5 dl mleka, 50 g skute, 2 žlički medu in žličko naravnega ekstrakta vanilije. Vse skupaj zmiksajte, da dobite penast napitek in spijte.

#2 Korenje in limona za izločanje strupov

Po napornem teku ali aerobni vadbi, pri katerih ste se dodobra preznojili, boste s tem napitkom vzpodbudili delovanje ledvic in jeter. Tako boste pospešili izločanje strupov iz telesa.

Zmešajte 2 dl korenčkovega soka in sok ene limone ter dodajte kapljico eteričnega olja grenivke in žličko medu. Vse sestavine zmešajte in spijte.

#3 Grenivka proti vnetjem

Ta napitek vam bo pomagal, da boste po naporni vadbi preprečili vnetje sklepov in mišic ter vzpodbudili proizvajanje kolagena.

Zmešajte sok ene grenivke, pol žličke ingverja v prahu in žličko medu. Dodajte malo vode in dobro premešajte.

 

Preberite tudi članek Vadba, ki jo izvaja Drew Barrymore, da je pri 45. tako fit.

Foto: CentralItalliance / Getty Images Plus via Getty Images